Vakantie!!! - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Wouter Baake - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Wouter Baake - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

11 Juni 2005 | Verenigde Staten, Palo Alto

Joepie, het zit er op. Na een hectische laatste twee weken, gevuld met veel programmeerwerk en ook veel leuk dingen is m'n stage nu afgelopen. Om te zeggen dat ik klaar ben is overdreven, want er kan nog veel aan gebeuren, maar ik stop in ieder geval nu om te gaan reizen. Ik ruim nu de laatste resten uit m'n kantoor en vertrek na de lunch richting het Noorden, naar Muir Woods en daarna door, via de wijnlanden van Napa naar Redding en Lassen National Park. Ik zal proberen om vaak wat op deze site te zetten en m'n foto's met iedereen te delen, maar ik kan niks beloven...

  • 11 Juni 2005 - 18:37

    Blikje:

    Hey Wouter! Je vakantieplannen zagen er goed uit. Hopelijk kunnen we regelmatig lezen en zien waar je allemaal bent geweest. En als je tips hebt voor SF (vast wel) dan hoor ik dat natuurlijk graag :) Dan rest me denk ik naar maar een ding te zeggen en dat is 'geniet van je vakantie!'

  • 13 Juni 2005 - 04:44

    Laura:

    Ey Wout,
    Heel veel plezier wil ik jou wensen!! On The Road!

  • 13 Juni 2005 - 16:28

    Mama:

    Hoi Wouter,
    Goeie reis en veel plezier!

  • 14 Juni 2005 - 09:05

    Bart Prinsen:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palo Alto

Wouter
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 44527

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: